ירידה במשקל בעזרת רפואה משלימה

הסקירה העולמית הראשונה של רפואה משלימה ותוספי צמחים לירידה במשקל מזה 16 שנים, יחד עם 121 מחקרים אקראיים מבוקרי פלסבו הכוללים יותר מ -10,000 מבוגרים, מצביעה על כך שהעדויות הנוכחיות אינן מצדיקות את השימוש בהן. תוצאות שני מחקרים שהוצגו בפני הקונגרס האירופי בנושא השמנת יתר מוקדם יותר השנה מצביעים על כך שבעוד כמה תוספי צמחים ותזונה הראו ירידה גדולה יותר במשקל מאשר פלסבו, זה לא הספיק לטובת הבריאות והמחברים קראו למחקר נוסף בנושא לטווח ארוך. בְּטִיחוּת. המחקר בנושא תרופות להשמנת יתר ממשיך והאם צמחי מרפא ותוספי מזון יכולים לעזור לך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי.

תרופות

צמחי מרפא ותוספי מזון יכולים לעזור לרדת במשקל מעט אך כדי לראות השפעה אמיתית צריך לצרוך פחות קלוריות ולהתעמל יותר. למידה לנשום עמוק יותר, להתמקד מחדש במודעות הגוף ולהתנגד למאכלי נוחות כתגובה לבעיות רגשיות יכולה לסייע בוויסות המשקל. פעילות גופנית תעזור לך לרדת במשקל במהלך 6 החודשים הראשונים ולשמור על המשקל הרצוי לטווח הארוך.

דיקור לא בהכרח מוביל לירידה במשקל

אך הוא יכול ללוות דיאטות בטווח הארוך כדי לאזן מחדש את הגוף והנפש. דיקור סיני מסייע לירידה במשקל על ידי שחרור אנדורפינים המרגיעים ומרגיעים את הגוף ומקלים על ההתמודדות עם המתח והחרדה שיכולים לנבוע מאכילה מוגזמת. זהו אלקטרו-דיקור עם צמחי מרפא שמטרתו להפחית את התשוקה הקשורה ללחץ.

טיפולים חלופיים לירידה במשקל לא יעזרו לך לרדת במשקל בכוחות עצמם

אך הם יכולים להיות שימושיים כדי לעזור לך לדבוק בתזונה שלך. הרפואה הסינית המסורתית משתמשת בדיקור השמנת יתר (נקודות באוזניים ובכל הגוף), דיקור, טיפולים בצמחי מרפא והידרותרפיה לירידה במשקל.

תרופות לירידה במשקל שנקבעו ברפואה הקונבנציונלית עלולות לגרום לתופעות לוואי רבות שעלולות להוביל להתמכרות לסמים ולהתמכרות עקב ההשפעה של נוירוטרנסמיטורים מונואמין (10)

רוב הטיפולים האלטרנטיביים יכולים גם לסייע בהפחתת המתח, שהוא לרוב הגורם העיקרי לעלייה במשקל.

ישנן עדויות מוגבלות באוכלוסיות שאינן לפני הספירה כי מדיטציית מיינדפולנס יכולה לסייע לאנשים לשפר התנהגויות אכילה כגון הפחתת אכילה רגשית

הגברת הפעילות הגופנית והפחתת חרדה ומתח [42,43,44,45,46,47] , ושני מחקרי פיילוט המשתמשים בטכניקות ניהול משקל המבוססות על תשומת לב בקרב נשים BC דיווחו על תוצאות מבטיחות על ירידה במשקל והתנהגויות אכילה [48, 49]. למספר תוספי מזון יכולה להיות השפעה צנועה על המשקל [52,53,54,55,56,57,58]. לאור העניין בשימוש בשיטות משלימות לתמיכה בירידה במשקל עם יתרונות נוספים פוטנציאליים כמו בריאות הנפש, יש צורך במחקר קליני נוסף על מנת להעריך את היעילות והאפקטיביות של שיטות אלה כתוספת להתערבויות באורח החיים.

למיטב ידיעתנו

אין מחקרים שבדקו את יעילות הדיקור בנשים עם BC וללא מחקר כזה נראה מוצדק. RCT נוספים אינם מוזכרים בסקירה השיטתית המוצגת בטבלה 2.14 [15, 16], אך הראיות הכוללות שזוהו אינן משכנעות כי דיקור סיני או אקופרסורה יעילים להפחתת משקל הגוף. הסקירה השיטתית הגיעה למסקנה שטענות על השפעות ספציפיות של דיקור ודיקור על ירידה במשקל לא התבססו על תוצאות ניסויים קליניים קפדניים.

 

כדי לספק ראיות נוספות, חוקרים אוסטרלים ערכו סקירה שיטתית של ניסויים אקראיים באוגוסט 2018, בהשוואת ההשפעות של תוספי צמחים ופלסבו על ירידה במשקל. לאחר סקירת 10 מחקרים, החוקרים מצאו ירידה משמעותית במשקל הגוף בחולים שטופלו בכרום בהשוואה לחולים שטופלו בפלסבו.

תה ירוק

הוא אחד התה הפופולרי ביותר בסין, ובמגוון דרכים יכול לגרום לירידה במשקל למשל על ידי הפעלת הגורם הגרעיני erythroid 2-relative factor 2 (NFR2), [72] עליית ויסות של נפריליסין, [73] מניעת דיסביוזה במעיים, [74] ויסות האיזון המטבולי של הגוף, עיכוב הצטברות שומן וסינתזת כולסטרול והפחתת שומן בטני. מחקרים עם עדויות מעורבות מצביעים על כך שהיפנוזה יכולה לסייע לאנשים הסובלים מעודף משקל והשמנת יתר, בשילוב עם טיפול התנהגותי קוגניטיבי, פעילות גופנית ותזונה דלת שומן. עיסוי מעודד את זרימת הדם, מסייע למערכת הלימפה לסלק פסולת רעילה, מגביר את ייצור מיץ הקיבה והרוק ומהווה כלי עזר חשוב בעיכול. זוהי אחת מכמה גישות שיכולות לעזור לאנשים להחזיר את השליטה ולהתאים את אורח חייהם כדי לתמוך בירידה במשקל ובאורח חיים בריא.
לעוד מידע על ירידה במשקל בעזרת רפואה משלימה באפשרותך לבדוק כאן:

גישה הוליסטית לרפואה תפקודית המשלבת אימון התנהגותי ומדעי הרפואה יכולה לשבור את קירות הירידה במשקל

תוכנית ההרזיה הבסיסית שלנו מתחילה בהיסטוריה גופנית יסודית של אחד ממומחי הרפואה התפקודית שלנו וכוללת ביקורים שבועיים אצל תזונאי, מדריך כושר, מאמן בריאות ומדריך יוגה. שלא כמו מאמצים אחרים להרזיה שנכשלים, תוכניות הרזיה הוליסטיות יכולות לסייע לך להוריד את הקילוגרמים העודפים על ידי הבנת הסיבה והתוצאה הנרחבות של עליה וירידה במשקל.

 

הוא מפורסם כשיטה להפחתת צריכת השומן ונתמך בנתונים מניסויים פרה-קליניים 19, 20, 21, 22 אך נתונים ממטא-אנליזה של חמישה RCT כפול סמיות כולל חולים המתוארים כסובלים מהשמנת יתר או מעודף משקל ו 10-25% מעודף משקל מצביעים על מגבלות מתודולוגיות חמורות בטיעון קליני 23. המחקר הגיע למסקנה כי יעילותו של תה ירוק להפחתת משקל הגוף לא הוכחה מעבר לכל ספק. סקירה שנערכה לאחרונה על מגוון תוספי תזונה שנערכה על ידי המכללה לבריאות הציבור ומדעי האדם באוניברסיטת אורגון סטייט, מצביעה על כך שתה ירוק, סיבים, סידן ומוצרי חלב ממלאים תפקיד חיובי בגישה הבריאה הכוללת לירידה במשקל, בעוד שמוצרים שוקלים נראה כי לממריצים יש השפעות שליליות יותר מאשר חיוביות. בדיווח על מקרה אחד, 85% מהגבר השמן בן ה -19 (120 ק"ג) ששתה כמויות גדולות של תה ירוק (15 כוסות ביום) במשך חודשיים, איבד 30 ק"ג ממשקל הגוף בתזונה קפדנית.

לקריאה נוספת:

ירידה במשקל בעזרת רפואה משלימה