למה שווה לטוס לוילנה?

ב- 30 ביוני 2013, אייר ליטואניקה החלה בטיסות משם לווילנה, שם הקימה את בסיסה ושירתה כמה ערים אירופיות. זהו מרכז משני עבור אייר בלטיק ואסטונין אייר סקיי אקספרס, שניהם מחזיקים בבסיסים הקרובים ביותר בעיר. זה היה גם הרכזת של חברת התעופה הקטנה פלנט ואוויאווילסה לפני שהתמוטטו.

שדה התעופה נסגר מ- 14 ביולי עד 17 באוגוסט למשך 35 יום כולל שיפוץ המסלול וכל הטיסות הוסטו לשדה התעופה קובנה

טיסת 2748 של סקנדינביאן איירליינס הופעלה ב- 12 בספטמבר על ידי דאש 8,400 LN RDS עם 48 נוסעים ו -4 אנשי צוות, שהופעלה על ידי Dash 8,400 LN RDS משדה התעופה של קופנהגן. הטיסה הייתה בדרך לפלאנגה, ליטא, אך הופנתה לשדה התעופה בווילנה כדי להתכונן לנחיתה חירום לאחר שהתגלו בעיות נחיתה.

שדה התעופה הבינלאומי של וילנה משרת את אזור הבירה של ליטא והוא העמוס ביותר מבין ארבעת שדות התעופה המסחריים במדינה

Ryanair, Wizz Air ו- Small Planet Airlines משתמשים בווילנה כבסיס ההפעלה שלהם ויותר מ -4 מיליון נוסעים עוברים בשערי שדות התעופה מדי שנה. גורמים מקומיים, שלדבריהם שדה התעופה מתאים מאוד לנחיתות חירום, ציינו כי לא היו אירועים חמורים בשנים האחרונות.

וילנה

היא אחד משדות התעופה העמוסים ביותר במדינות הבלטיות ולכן מקום נהדר לטוס לשם. אל וילנה ניתן להגיע באמצעות טיסות ללא הפסקה מברצלונה ומדריד בספרד, וינה באוסטריה ולוקה במלטה. קפצו לטיסה לווילנה ותהנו מדי שנה מטיול לאחד היעדים הפופולאריים ביותר במדינות הבלטיות.

ידועה כעיר בארוק ועיר יפהפייה

ולינה ניתן להגיע מהלסינקי תוך פחות משעתיים במטוס. זוהי עיר המספקת את העיר העתיקה הבארוקית הגדולה ביותר במזרח אירופה ורובע המוקדש לאמנים ולהיסטוריה הסובייטית. לא רק תוכלו ליהנות מהארכיטקטורה של העיר העתיקה משערי המאה ה -16 ועד שחר קתדרלת וילנה, אלא גם תמצאו את עצמכם על גבעת שלושת הצלבים ותתפעלו מנוף העיר.

הודות למגוון הרחב של טיסות סדירות שמספקת UIA

ערים אוקראיניות רבות פתוחות למטיילים מליטא וממדינות אחרות באירופה ובינלאומית. אם יש לך יותר מיומיים בווילנה, אני ממליץ על טיול יום. ליטא היא מדינה קטנה ויש הרבה יעדים ליד העיר.

נהדר לתת לנוסעים את ההזדמנות להזמין טיסות ישירות לווילנה ולאודסה

אבל זה לא תמיד אפשרי. למרבה המזל, אוקראינה אינטרנשיונל איירליינס מפעילה טיסות כאלה, כולל טיסות לשתי הערים וממנה מהמוקדים הבינלאומיים שלה בקייב ובבוריספיל.

שילמתי עבור טיסה עם עצירת ביניים אחת ובסופו של דבר נאלצתי לסבול טיסה עם שתי עצירות ביניים ועצירת ביניים ארוכה יותר. הצוות הלא ידידותי לא היה אדיב, מועיל ולא עקב אחר שאלות או בקשות של הנוסעים.

הפסיקו לבזבז הרבה כסף על כרטיסי טיסה ותיהנו מהחופשה שלכם. יש לך הזכות להגיע לחברות התעופה הטובות ביותר ולחברות התעופה במחירים הטובים ביותר.

Travelmath מציעה מחשבון זמן טיסה מקוון לכל סוגי המסלולים. חישוב זמן הטיסה מבוסס על מסלול ישר מווילנה, ליטא לאגם וורת ', פלורידה, כשעוף הקו טס, שהוא 8,555 קילומטרים.

כיוון הטיסה שלהם מווילנה, ליטא (וילנה) לאגם וורת ', פלורידה, הוא צפון מערב (62 מעלות צפון). עולים על גבעת גדימינאס ומתחילים במדרגות לקתדרלה, ואם תרצו להזיע, תוכלו לקנות כרטיס לרכבל.

פעם בראש

תוכלו ליהנות מנוף עוצר נשימה של העיר העתיקה של וילנה ומרכז העיר המודרני. זו חוויה יפה להסתכל על הרחובות המרוצפים המרוצפים ועל הבניינים ההיסטוריים משמאלי ועל גורדי השחקים של אורות העיר מימיני. אני ממליץ לך לתכנן את הנסיעה לגבעה להמשך היום, כך שתוכל לתפוס את השקיעה.

דרוסקינינקאי ממוקם כ- 100 ק"מ מווילנה וניתן להגיע אליו בצורה הטובה ביותר ברכב או באוטובוס

כרטיסים ניתן להשיג בקופות או בתחנת האוטובוס במקום. מים מינרליים, ריפוי בוץ ואוויר מרפא, דרוסקינינקי ידוע בכל רחבי אירופה, ואם יש לכם קצת זמן פנוי, כדאי בהחלט לעצור בעונה זו של השנה.

אחת הסיבות הרבות שאני אוהב מדינות במזרח אירופה

היא כמה הן משתלמות. גיליתי שווילנה היא הבירה הזולה ביותר לטיול לבולטים, עם מחירים נמוכים מריגה וזולים יותר מטאלין. תוכלו להשיג ארוחה זולה ב -5 יורו ובירה ב -1 יורו, ואם יש לכם תקציב תוכלו לקשט את עצמכם בחוויות נסיעה מפנקות כמו טיולי בלונים חמים בפחות מאשר במדינות אחרות.

נכנעתי לרעיון שמטיילים רבים לא עושים הרבה בווילנה כי זו עיר אפורה ובלתי ניתנת לתיאור. אם שמעת אי פעם על המדינות הבלטיות, אני כנראה מדבר על טאלין, אסטוניה. הדיון הפנימי שלי הוא האם עלי לבקר בווילנה או בליטא בכלל.

השירותים והמתקנים זהים לכל חברת תעופה מרכזית אחרת

אלא שהטיסות מתבצעות על ידי שותף לחלוקת קוד. עבור אחרים כמוני זה לא שווה את הכסף, ואני לא חושב שהם ישלמו על כך תוספת. בסך הכל שילמתי עבור המזוודות שלי בשדה התעופה, וזה היה בערך 120 דולר עבור תיק.

העיכוב הביא לכך שפספסתי את טיסת המשך שלי למינכן

נאלצתי לקבל מקום לינה ארוך יותר, נאלצתי לעלות על טיסה נוספת לבודפשט ונאלצתי לסבול שקר בלתי נסבל לפני שאוכל להגיע ליעדי הסופי באתונה. הנקודה הראשונה הייתה המעבר בשורה הראשונה, היה בו וילון המפריד בין מחלקת עסקים למחלקת תיירים, וכשפגעתי בנקודה בה הצוות עבר את הוילון, זה היה ממש מעצבן. אז ישנתי במטוס כל הטיסה, ולפעמים לא ישנתי בכלל.