עד כמה ויאגרה בטוחה לשימוש

אחת התרופות הפופולריות לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה היא ויאגרה או סילדנאפיל, שילוב של שתי תרופות שונות: סיאליס והגרסה הגנרית של ויאגרה. Cialsis, ששווה גלולות בשווי של כחודש, זמין בסיטונאות בפחות ממחצית מזה ומעורבב עם תרופות אחרות כמו ויאגארד החזקה והיקרה יותר בסכום כולל של כ -1,000 דולר.

אתה יכול לקנות ויאגרה Connect באריזות של 50 מ"ג ולקחת מה המינון היומי המומלץ

או לרשום מינונים של סיאליס מהרופא שלך אם אתה כבר לוקח את זה. התרופה עצמה אינה הכרחית, מכיוון שהיא נשארת בדם במשך כארבע עד שש שעות. בזמן שאתה ואני עלולים לבלבל את זה וזה עדיין עובד בגופך, ל- Viaguard יכולות להיות השפעות נוספות בזמן שהוא עדיין בזרם הדם שלנו.

ויאגרה יכולה להישאר בגוף עד 8 שעות, אבל זה לא אומר שזקפתך צריכה להימשך זמן כה רב.

אם ויאגרה לא עובדת תוך 30 דקות, אתה לא צריך לקחת יותר מהמינון היומי שרופא רשם. אם נקבעת לך גרסת 100 מ"ג לויאגרה, עליך להפסיק ליטול אותה. אתה לא צריך לקחת יותר מזה, גם אם זה רק למספר שעות.

אם אתה נוטל ויאגרה באופן קבוע

מומלץ לעקוב אחר מה שהכי מתאים לך. שוחח עם הרופא שלך על רשימה מקיפה של תופעות לוואי של ויאגרה וגלה אם זה מתאים לך. עליך גם לספר לרופא או לרוקח אם אתה מרגיש לא בנוח בעת נטילת ויאגרה. אם אתה לוקח את זה ויש לך זקפה שנמשכת יותר מארבע שעות (פריאפיזם), עליך לפנות מיד לטיפול רפואי.

אם אתה מודאג מהתערובת של ויאגרה ופופר, עליך לדבר עם הרופא שלך על הסיכונים האישיים שלך. שיחה עם הרופא שלך היא הדרך הטובה ביותר לקבוע אם יש אינטראקציה עם תרופות.

תוכלו לוודא שהשילוב בטוח

אך חשוב לומר לרופא או לרוקח כי אתם כבר לוקחים את התרופה. אם אתה לא אומר להם את האמור לעיל לפני שאתה לוקח ויאגרה, עשה זאת לפני שאתה לוקח את זה. אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון בפעם הראשונה הוא שגם אם הרופא אומר שזה בסדר שאתה לוקח את זה כשהוא נותן לך מרשם, יש עדיין הרבה דברים שיש להיזהר מהם.

לכן, חשוב שתיקח ויאגרה רק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך, וודא שאתה נוטל את המינון המומלץ. אם רופא רושם זאת לבעיה רפואית אמיתית, המינון מצוין במכתב הרופא.

בסופו של דבר

רוב הרופאים מסכימים כי ערבוב אלכוהול עם ויאגרה הוא בטוח כל עוד השילוב מנוהל במתינות. מכיוון שאלכוהול יכול לתרום ל- ED, עדיף להימנע משתיית אלכוהול (שלא לדבר על כך שכוס בירה או יין לא ישפיעו על הקמתכם). זה גם חכם לקחת את זה בעת שתייה כי זה יכול להפחית את ההשפעה של התרופה. אלכוהול הוא לא רק דרך להימנע מוויאגרה, אלא גם בעת שתייה.

ויאגרה בטוחה לקחת, בתנאי שתעשה זאת בעצת הרוקח או הרופא שלך. כשאתה לוקח ויאגרה בפעם הראשונה וחווה אותה, זה נורמלי לחלוטין לרצות לדעת אם התרופות בטוחות עבורך.

כדי לשמוע עוד מידע על עד כמה ויאגרה בטוחה לשימוש וויאגרה גנרית כדאי לגלוש לאתר xn--6dbe2a9ah.com

תפריט נגישות