איך יודעים מה מצב הבורסה היום

השוק עומד בפני מספר מכשולים, לא פחות מהתזמון של החלטת הפדרל ריזרב להקטין את התמיכה הכספית. עיכוב הגירוי הכספי המתחיל, בשילוב עם פתיחה מחודשת, צפוי להחיות ביקוש עצור משמעותי ולייצר התאוששות חזקה שיכולה להתורגם לביצועי הבורסה מעל הממוצע השנה. החוזים עתידיים על המניות הצביעו על התחלה גבוהה יותר בפעמון הפתיחה ביום שישי בבוקר, מה שמצביע על עידוד רווחים.

מתחילת השנה

מניות השבבים הכחולים במדד סטוקס -50 האירופאי הצליחו יותר ממדד ה- S & P 500 האמריקאי, בעוד שמדד סטוקס -600 האירופי הרחב יותר התפתח בהתאם. צמיחה חזקה ברווחים הכלכליים והתאגידיים תמרה את שוק המניות לחלק נכבד מהעצירה מאז מרץ 2020, והרוחב הקטן של הממוצעים הגדולים היה בריא בחלק גדול מהתקופה ההיא. עם זאת, ההידרדרות הרחבה בנאסד"ק ראסל 2000 בחודשים האחרונים, יחד עם חששות לאינפלציה, הפעילה לחץ כלפי מטה על הפלח המוערך ביותר בשוק.

מדד ה- Mid-Cap-Index של מדד ה- BSE וה- Small Cap-Index הסתיים במינוס 0.9% ו -0.6% בהתאמה

מדדי המגזרים הסתיימו גם הם שליליים, כאשר הלחץ למכור ביותר היה על מניות המתכת והבנקאות. טון המסחר השתנה, בעוד שמניות עם שווי שווי גדול הצליחו טוב יותר, בעוד שערכי שווי קטן נתקלו בבעיות רבות יותר ופינו את מקומן מראש.

החוזים עתידיים על מניות בארה"ב נסחרו היום בירידה של 54 נקודות. החוזים האחרונים ב- MCX נסחרים היום ב -47,597 רופי ל -10 גרם. הבורסה ההודית הייתה בלחץ מכירה כל היום והיום הסתיים נמוך יותר.

שינוי הערך בין תקופת הסערה וההתיישבות הפתוחה לבין תחילת יום המסחר הבא מחושב כהפרש בין יום המסחר האחרון ליום המסחר הקודם. שינוי הערך בכל תקופה אחרת מחושב כהפרש בין העסקאות האחרונות וההסדר האחרון.

עדכוני השוק השבועיים מיועדים למטרות מידע בלבד ואין לפרש אותם כייעוץ השקעות

אין ערובה לכך שאסטרטגיית השקעה פועלת לכל תנאי השוק, ומשקיע צריך להעריך את יכולתו להשקיע לטווח הארוך בתקופות של שפל שוק. הנתונים המסופקים כאן הינם למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות.

מידע על התשואות הצפויות והסיכויים לשוק מבוסס על מחקריו

ניתוחו וחוות דעתו של המחבר. השוק מורכב ממגמות מסוגים שונים וההכרה במגמות אלו היא זו שתכריע את ההצלחה או הכישלון של ההשקעות לטווח ארוך וקצר. משקיעים משתמשים באינדיקטורים סטוכסטיים כדי לקבוע את המגמות ארוכות הטווח שצצות במפות תרשימי המניות האהובות עליהן.
למידע נוסף בתחום של השקעה עם ביג שוט כדאי לבקר ב- globes.co.il

לתצוגה ארוכת טווח של השוק עבור מגזר או מניה מסוימים, השתמש בתקופה של 26 עד 52 שבועות. (YX) ולצפייה קצרה יותר בין 10 ימים לשישה חודשים.

אם מחיר המניה היום קרוב או גבוה מ- ROC שלה (ערך שיווי משקל) בן 10 ימים, זה מעיד בפני הגרף כי המחירים עולים במקרה הספציפי הזה.

הרבה זה בהחלט ישפיע על סנטימנט המשקיעים כך או כך

מדור שוק המניות היום הוא דרך מהירה וקלה לברר על מגמות השוק הנוכחיות ולראות כיצד תנועות במספרים גדולים וקטנים. להשפיע על תיק ההשקעות שלך. עדכונים שוטפים במהלך כל פגישת המסחר יתריעו על שינויים במגמות השוק.
למידע נוסף אודות מודל SWOT לחישוב סיכויי הצלחה של מיזם ואיך יודעים מה מצב הבורסה היום כדאי לבקר ב- okifinance.com

אנו עוקבים מקרוב אחר מניות FMCG ונעדכן אותך בנושא זה

חשוף את EquityMaster: פרויקט העושר ההודי הגדול שאנו חושפים פרטי המניה הראשונה שלך עם פוטנציאל של עושר לטווח ארוך של 7 מיליארד רופי.- --- בקיצור, משקיעים קונים ומוכרים ניירות ערך (מניות בחברות בודדות) בבורסה באמצעות קרנות הנסחרות בבורסה (תעודות סל). מושגי שוק משמשים במסחר בסחורות אחרות, כגון אגרות חוב ואגרות חוב, אך לשוק אין נראות ציבורית. אפשר לדמיין את השוק כבית מכירות פומביות בטוח ומוסדר, שבו קונים ומוכרים מנהלים משא ומתן על מחירים ומבצעים השקעות.

תאגיד מניות הוא תאגיד מניות המנפיק מניות שהציבור הרחב יכול לקנות ולסחור בבורסה. המניות הן בבעלות החברה, אך הן בבעלות בעלי מניות שהם חלק מהציבור.

קרנות השקעה ותעודות סל מחזיקות סל נכסים כגון מניות

איגרות חוב, סחורות ומטבעות וסוחרים כשהמחירים שלהם נקבעים ומחירים אלה נקבעים בדרך כלל על ידי כוחות השוק (למשל תעודות סל נסחרות בכל יום עבודה בבורסה . התיק כפוף לסיכון שוק, כלומר האפשרות ששווי השוק של ניירות הערך בתיק עשוי לרדת פחות ממה ששילמת עבורו. מדדי השוק אינם מנוהלים ואינם מושקעים, כך שהם אינם אמורים לשקף השקעות בפועל. כתוצאה מכך, שינויים בתנאים הפיננסיים או בערך השוק של מנפיק בודד עשויים לגרום לתנודתיות רבה יותר. ותנודתיות שוק גבוהה יותר מניירות ערך של חברות גדולות ומבוססות יותר. השקעות בשווקים זרים כרוכות בסיכונים מיוחדים כגון מטבע, סיכונים פוליטיים, כלכליים ושווקים.

תפריט נגישות