איך לעשות החלקה טבעית בבית?

Water 1761027

איך להיפטר מהפריז בשיער באופן טבעי?

החלקת שיער טבעית היא תהליך של שימוש במוצרים טבעיים כדי להפוך את השיער שלך לחלק וללא קרזולים. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, והדרך הטובה ביותר היא להשתמש במוצרים טבעיים.

השלב הראשון בהחלקת שיער טבעית הוא לזהות איזה סוג שיער יש לך - מתולתל, גלי או חלק. השלב הבא הוא לבחור מוצר שיתאים לסוג השיער שלך. השלב השלישי הוא לחפוף את השיער עם שמפו שמתאים לסוג השיער שלך, למשל אם יש לך שיער מתולתל או גלי אז כדאי להשתמש בשמפו שיש בו סולפטים. אם יש לך שיער חלק אז אתה צריך להשתמש בשמפו ללא סולפטים בו כי הם יכולים לגרום מקורזלים בתלתלים מוחלקים או רגועים.

יש הרבה מוצרים שונים עבור

הדרך הטובה ביותר לבצע החלקה טבעית בבית היא להשתמש במרכך להשאיר. זה ישמור על לחות השיער שלך ללא קרזול. אתה יכול גם לנסות להשתמש בסרום או קרם סיליקון שיחליק את השיער שלך, אבל אפשרות זו אינה יעילה כמו המרכך להשאיר.

החלקה טבעית בבית היא כולה לטפל בשיער המתולתל שלך עם המוצרים והכלים הנכונים. אתה תמיד צריך לחפש מוצרים קלים, מעניקים לחות ובעלי איזון טוב של שמנים וחלבונים שיעזרו לך לנהל את הקריזות.

הקדמה: מהי שגרת טיפוח עור טבעי ומדוע היא חשובה?

שגרת טיפוח טבעית היא שגרת טיפוח המורכבת ממרכיבים המצויים בטבע. זה חשוב כי זה יכול לעזור למנוע ולטפל בבעיות עור רבות ובמקביל גם לעזור לשמור על בריאות העור שלך.

להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי ליצור שגרת טיפוח טבעית לעור:

1) נקה את הפנים שלך במים וסבון או בתכשיר ניקוי עדין.

2) פילינג את הפנים שלך בקרצוף פילינג או באמצעות כפפת פילינג.

3) למרוח טונר או עפיצות כדי להסיר כל עודפי לכלוך, שמן או זיהומים אחרים מהנקבוביות שלך.

4) למרוח קרם לחות כדי לאטום לחות ולספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר.

5) למרוח קרם הגנה אם אתה בחוץ יותר מ-15

שגרת טיפוח טבעית היא סט של מוצרים שיכולים לעזור לך לשמור על עור בריא וזוהר. זהו שלב חיוני בשמירה על עור בריא שכן הוא עוזר להגן על העור מפני השמש, זיהום וגורמים חיצוניים מזיקים אחרים. זה גם עוזר לשמור על גמישות העור שלך על ידי מניעת התייבשות שלו. שגרת טיפוח טבעית של העור גם תעזור לך לשמור על אקנה מפני שהיא אינה מכילה כימיקלים קשים העלולים לייבש את הנקבוביות ולהחמיר את האקנה.

מוצרים טבעיים מיוצרים בדרך כלל עם מרכיבים שמקורם באופן טבעי ואינם מכילים כימיקלים קשים כמו פרבנים, סולפטים או ניחוחות סינתטיים. מוצרים טבעיים עדינים לעור ומונעים יובש מוגזם או גירוי הנגרם על ידי מרכיבים קשים אלו.

מתכוני הפנים הטובים ביותר בעשה זאת בעצמך ורעיונות מסכות לכל סוגי העור

אנשים רבים מחפשים דרך לבצע החלקת עור פנים טבעית בבית. מתכוני הפנים והרעיונות הטובים ביותר למסכות עשה זאת בעצמך לכל סוגי העור מפורטים להלן, שיכולים לעזור לך להשיג את האפקט הרצוי ללא כל תופעות לוואי.

1) מסכת דבש וקינמון: ערבבו דבש ואבקת קינמון יחד עם מים או מיץ הפירות האהוב עליכם. מרחו אותו על הפנים והשאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שתשטפו אותו במים חמים.

2) שמן קוקוס: זוהי דרך מצוינת להיפטר מקמטים, כתמי גיל, צלקות אקנה וכתמים יבשים. מרחו שמן קוקוס ישירות על האזור הבעייתי או ערבבו אותו עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל כדי ליצור משחה. השאר את התערובת למשך 15-20 דקות לפני שטיפה במים חמים.

שיגעון הטיפוח הטבעי כאן כדי להישאר, וזו אחת הסיבות לכך שיותר ויותר אנשים בוחרים במסכות פנים עשה זאת בעצמך. ישנם יתרונות רבים בהכנת מסכה משלך: אתה יכול לשלוט במרכיבים, להתאים אותם לסוג העור שלך ולהפוך אותו חזק או עדין ככל שתרצה. במאמר זה נסתכל על כמה מהמתכונים הטובים ביותר של מסכות פנים עשה זאת בעצמך לכל סוגי העור.

הדרך הטבעית לעשות זאת היא באמצעות מרכיבים מהטבע כמו פירות, ירקות, עשבי תיבול, דבש ושמנים. החלק הטוב ביותר במרכיבים הטבעיים הללו הוא שהם לא רק זולים אלא גם מזינים לעור. להלן כמה מהמתכונים הטובים ביותר למסכות פנים עשה זאת בעצמך לכל סוגי העור:

-לעור יבש: מערבבים יחד בננה בשלה עם שתי כפות

תפריט נגישות