איך מחליפים רופא משפחה בכללית

מומחי רפואת משפחה מעניקים טיפול רפואי רציף ומקיף לבני משפחה בודדים משני המינים ומכל הגילאים. תוך מתן תשומת לב מיוחדת למשפחה כקבוצה, רופא המשפחה מעניק טיפול מקיף יותר לכל המטופלים במשפחה.

תרגול משפחתי

רופאי משפחה יכולים לטפל בחולים בכל הגילאים, מתינוקות ועד קשישים. רופא כללי. רופאים כלליים דומים לרופאים כלליים ויכולים לטפל בחולים מכל מין וגיל. שיטות טיפול ראשוני מספקות למטופלים גישה מהירה לרופא האישי ולצוות הרפואי שלהם כמו כן ניתן להזמין רופא עד הבית שיוכל לתת לכם טיפול ראשוני מהיר.

שירותי בריאות ראשוניים הם שירות הבריאות המקיף והנגיש הניתן על ידי רופאים והצוותים הרפואיים שלהם

אשר אחראים למתן מענה לרוב צרכי הבריאות האישיים, בניית שותפויות חזקות עם מטופלים ופעילות גופנית במסגרות ביתיות ובקהילה. רופאים כלליים הוכשרו במיוחד להיות מוסמכים לספק טיפול מקיף, מגע ראשון ומתמשך לאנשים עם סימנים, סימפטומים או בעיות בריאותיות שלא אובחנו ("חולים "בלתי מובחנים"), לא מוגבל לגורם השורש, ההתנהגות או החברה (הביולוגית) , מערכת איברים או אבחנה. רופאים ראשוניים הם מומחים ברפואת משפחה, רפואה פנימית כללית או רפואת ילדים כללית המעניקים טיפול בלתי מובחן בחולה במגע הראשון ויש להם אחריות מתמשכת למתן טיפול מקיף לחולה. רופאים אלו עשויים להתמקד בצרכי טיפול ספציפיים למטופל הקשורים למניעה, תחזוקה בריאותית, טיפול אקוטי, טיפול כרוני או שיקום.

אנשי מקצוע מורשים אלה יכולים לבצע בדיקות

לרשום תרופות, לאבחן ולטפל בפציעות ומחלות ולבצע משימות רפואיות אחרות כדי לעזור לך להישאר בריא. הם אחראים לרבים מההיבטים הטכניים של הטיפול שלך, כגון קביעת פגישות, טיפול בבעיות ביטוח והעברת ההודעות שלך לרופא. אם יש לך קופת חולים או תוכנית טיפול מנוהל, ה-PCP שלך יהיה זה שיפנה אותך למומחה במידת הצורך. הרופא האישי שלך יכול גם לעזור לך להפנות אותך למומחים ויתאם עם רופאים אחרים כדי לוודא שאתה מקבל את הטיפול שאתה צריך.

סמוך על רופא המשפחה שלך למניעה

אבחון וטיפול לכולם מתינוקות ועד קשישים. בנוסף, אתה יכול לבחור רופא אחר עבור כל בן משפחה המכוסה בתוכנית שלך. בחר רופא מהרשימה ופנה ישירות לחברת הביטוח שלך כדי למנות אותו כספק הטיפול העיקרי שלך. לחץ על "הוסף לצוות הרפואי שלי" או "הפוך את הרופא הזה לרופא ראשוני שלי" ברשימת תוצאות החיפוש.

לפני שתחליף רופא, ודא שהרופא שאתה שוקל שוכר מטופלים חדשים ומסכים לתוכנית הביטוח שלך. אם מציאת רופא חדש היא אופציונלית ואינה חובה, עליך לוודא שאתה יכול ליצור קשר עם הרופא החדש לפני שאתה עוזב.

הזכות להחליף את מה שאתה משאיר

ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להבטיח מערכת יחסים טובה עם הרופא החדש שלך. ברגע שאתה פוגש רופא חדש, זכור שאתה צריך להשקיע בבריאות ובמערכות היחסים שלך באותה מידה כמו הרופא החדש שלך. כן, הם אמורים לפתור את בעיות הבריאות שלך, אבל הם יכולים לעשות את זה טוב יותר אם תבחרו באורח חיים בריא ותעקבו אחר ההנחיות שלהם כאשר מתעוררות בעיות.

ללא קשר למלכודות המדויקות שלהם

אולי כדאי לשקול לעבור לרופא מוכשר באותה מידה שהוא לא רק בקיא אלא גם גורם לך להרגיש שדואגים לך. אם הרופא הנוכחי שלך מוצף בחולים ואתה צריך לקבוע פגישות בהפרש של חודשים, או אם אתה מרגיש שהטיפול שאתה מקבל לא עונה על הצרכים שלך, ייתכן שהגיע הזמן להחליף רופא. אתה יכול לשקול לשנות את ה-PCP שלך אם התוכנית שלך משתנה מסיבה כלשהי (כגון נסיבות פיננסיות, מקצועיות או משפחתיות) או אם ה-PCP שלך מחליט לסיים את התוכנית שלך.

הצעד הראשון בהחלפת רופא Medicare שלך

הוא קביעת סוג התוכנית שלך. אתה יכול להשתמש בכלי השוואת שירותי הבריאות המועיל של Medicare.gov כדי למצוא רשימה של רופאים בקרבתך שמקבלים את Medicare. אתה יכול גם להשתמש בכלי השוואת הרופאים Medicare.gov כדי לראות אם הרופא שלך השתתף בפעילויות שמראות שהן מספקות טיפול באיכות גבוהה. כמו כן, מומלץ לבדוק לאיזה בית חולים הרופא לוקח חולים.

אנו ממליצים לך לבחור רופא שאתה מוכן לחלוק איתו מידע

שכן זה יעזור לרופא לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי הטיפול שלך. מידע שנאסף על ידי אחד הרופאים שלך רלוונטי לכל הרופאים שלך, אז אם הרופא שלך לא מעדכן כראוי את הרשומות הרפואיות שלך עם תרופות עדכניות, או אפילו חולק את הרשומות הרפואיות שלך עם אנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות כשתתבקש, מצא אחד. בריאות ולתרום למסע הבריאות הכולל שלהם, לא רק להיבטים שבהם הם מעורבים. בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם רופא פירושה שיש מומחה לצידך שיעזור לך לענות על הצרכים והיעדים הרפואיים שלך, גם כשהם משתנים עם הזמן .

בין אם אתה חדש ב- Blue Cross Blue Shield

עברת דירה לאחרונה, או שאתה פשוט מוכן לשינוי, בחירת PCP היא צעד ראשון חשוב בניהול שירותי הבריאות שלך. זה הרופא שאליו אתה הולך עבור רוב הצרכים הרפואיים, כולל ביקורי בריאות ובדיקות שגרתיות, טיפול במצבים שאינם חירום כגון כאבי אוזניים וגרון, והאדם שאתה מדבר איתו על השאלות והדאגות הבריאותיות שלך. ישנם מספר סוגים של רופאים שמוגדרים כרופאים ראשוניים, בדרך כלל רופא משפחה, רופא פנימי או רופא כללי.
למידע נוסף בנושא של רופא עד הבית יש לבדוק ב- meda-ly.co.il

PCPs יכולים להיות רופאים פנימיים

רופאי משפחה, רופאים פנימיים או רופאי ילדים. ה-PCP שלך עשוי להיות רופא פנימי או רופא משפחה, רופא ילדים, או רופא רופא נשים שמתפקד כ"מנהיג צוות". חשוב שיהיה ספק שמכיר אותך כאדם פרטי ולא רק שם בתוכנית או בלוח הזמנים.

בביקור הראשון חשוב לוודא שפילוסופיית הטיפול של הרופא תואמת את שלך. אם דעות הרופאים שלך על טיפול בחולים תואמות את ההעדפות שלך, סביר יותר שתפעל לפי עצתם בין פגישות.

אבל אם יש לך מצב כרוני כמו סוכרת

אתה יכול למצוא רופא שמתעניין במיוחד בניהול סוכרת או שיש לו מספר רב של חולי סוכרת בעיסוקו. לכל קבוצה תרבותית יש מנהגים משלה, רעיונות ואיסורים משלה בנוגע לבריאות, אז מצא רופא שלא רק דובר את השפה שלך, אלא גם רגיש לאמונות התרבותיות, הדתיות או אחרות שלך.

אם נראה שהרופא שלך מפגר אחרי הטיפולים הנוכחיים ולא מתאמץ במיוחד

כדי לעמוד בקצב, כנראה שזה רעיון טוב להתחיל לחפש רופא חדש. אם הרופא הנוכחי שלך שיתף מידע סודי עם מישהו שלא אישרת, הכניס אותך למצב של סכנת חיים או ביצע כל פשע חמור אחר, עליך לדווח על כך לוועדה הרפואית של המדינה ולמצוא רופא שבאמת דואג לאינטרסים שלך .

 

תפריט נגישות