הדברת תיקנים ומזיקים

המדבירים מסבירים כי היגיינה היא הדרך מספר אחת למנוע נגיעות תיקנים. היגיינה טובה כוללת ניקוי יסודי של כל האזורים בהם נמצאים ג'וקים. נוהלי היגיינה טובים מדגישים את אוכלוסיית הג'וקים, מה שהופך אותם לרגישים יותר לטיפול ולפיתיון.

הצעד הראשון בחיסול מזיקים

הוא הסרת מקורות מזון ומקומות מסתור, במיוחד בגלל שהתיקנים חוזרים רק לבית הגידול שלהם. בהתחשב בעובדה שג'וקים הם "כדי לשרוד" (Marliss Pest Manual), דרך הפעולה המומלצת היא להשתמש במספר שיטות הדברה על מנת לחסל נגעים. רוב מדבירי החרקים המקצועיים משתמשים בשילוב של ריסוס והכנת פיתיון כדי להעלים ג'וקים. כדי להדביר ג'וקים, עליך להתקשר לצוות הדברה מקצועי באזורך, שיוכל לספק חימום או שיטות טיפול אחרות לביתך להעלמת ג'וקים בביתך.

בעוד שרצועות דבק ופיתיון יכולות להיות יעילות בהרג תיקנים

הן לא יעזרו הרבה אם תיקנים חדשים ייכנסו כל הזמן לבית. אחרי שנאלצתם לשכור קוטל ג'וקים, תרצו להימנע מקרב ג'וקים לנצח. כדי להגן על הבית או העסק שלך מפני ג'וקים, עליך להכיר את התנהגות המזיק, לנקוט באמצעי מניעה ולמצוא מומחה הדברה אם נדבק. נגיעות חמורות בתוך הבית ובעיות תיקנים גדולות או מורכבות אחרות דורשות לרוב שירותי הדברה מקצועיים.

לדוגמה

תיקנים עם פסים חומים קשים במיוחד להתמודדות עם פיתיון. אם לג'וקים יש מזון, ייתכן שלפיתיון (כלי השליטה העיקרי) ייקח זמן רב יותר לספק שליטה מספקת. אם כל האוכלוסייה לא תימחק מיד, אולי יהיה קשה להרוג את המזיק הקטנטן הזה, אבל ישנן דרכים רבות לשלוט בו. כיום, מומחי הדברה משתמשים יותר ויותר בחומרי הדברה לפיתיון ג'ל כדי להדביר ולהעלים ג'וקים.

זה כולל הנחת כדורי פיתיון ג'ל באזורים שבהם ידועים או צפויים לג'וקים לחיות

לנסוע או לחפש מספוא. מפעיל מזיקים מקצועי (PBO) יספק לכם לרוב רשימה של משימות הכנה ספציפיות, והחברה שלו דורשת מכם לבצע את המשימות הללו לפני הביקור. בהתאם לחומרת ההידבקות, הטיפול המקדים שלנו עשוי לכלול גרב, ניטור, תפיסה או ריסוס של ג'וקים, או מתן הדרכה, שירותי ניקיון ותברואה או מווסתים לצמיחת חרקים.

כאשר אוכלוסיות הג'וקים נמצאות בשליטה, יש לנטר אותן באופן קבוע באמצעות מלכודות כדי למנוע נגיעות חדשות. לאחר שנעלמו כל סימני המזיקים, הסר מיד את תחנות הפיתיון כדי לא למשוך אוכלוסיות חדשות של ג'וקים.
למידע מורחב בתחום של הדברת תיקנים ומזיקים באפשרותך להעיף מבט ב- kesem-hadbarot.co.il

הנח פיתיונות ג'וקים, מווסתים לצמיחת חרקים או קוטלי חרקים מומלצים קרוב ככל האפשר למסלולי המטוסים והמקלטים הפעילים שלהם. המטרה היא לחסל כל מקורות מזון או מים שעלולים למשוך ג'וקים ולהתחרות בפיתיון.

אם אתה מבחין בפעילות ג'וקים במטבח

נסה להשתמש בג'וקים הן במטבח והן בחדרי האמבטיה, מכיוון ששני החדרים אטרקטיביים לג'וקים בשל הלחות. כדי להכין את המטבח וחדר האמבטיה לעיבוד, הסר הכל מהארונות והמגירות, וטאטא ונקה כדי להסיר פירורים ופסולת. לפני השימוש בפיתיון ג'וקים, עליך לנקות את הבית שלך, מכיוון שכל תוכנית טיפול בג'וקים לא תעבוד אלא אם תחטא אותם מראש.

שאבו סדקים וחריצים באופן קבוע

כדי להסיר כל מקורות מזון, כולל ביצים או צואת ג'וקים, מכיוון שהצואה מכילה פרומונים המושכים תיקנים אחרים ומאכילים את הצעירים. הסר עודפי מוצרי נייר וכל ערימות פסולת אחרות שכן אלה יהפכו למקלט לג'וקים ומזיקים אחרים. בטל ככל האפשר מוצרי נמל, מים ומקורות לבחירתך ויישם את תוכנית ההדברה שלך בג'וקים.

אם טיפולי ג'וקים טבעיים לא עובדים

אתה עדיין יכול להשתמש במלכודות ג'וקים, תרסיסי ג'וקים, מלכודות חרקים, פיתיונות ומוצרי הדברת חרקים ביתיים אחרים כדי להרוג ג'וקים לחלוטין או לפחות להרחיק אותם. כדי להפחית את מספר הג'וקים הנכנסים לביתכם, נא להרוג את הפיתיון שלהם לפני שהם נכנסים. כמו מלכודות דביקות, פיתיונות קוטלי חרקים לא ימשכו ג'וקים למרחקים ארוכים, לכן מקמו אותם קרוב למקומות מסתור או למקומות שבהם ג'וקים עלולים לפגוע בהם בזמן האכלה.

במקרים אלו

מפעילי הדברה מיישמים גם טיפולי חוץ. לאחר מכן ניתן להשתמש בטכניקות ושיטות יישום שונות כדי לספק טיפול מקיף בג'וקים, לרבות טיפולי סדקים וסדקים, טיפולי חללים וטיפולי פיתיון. תיקנים שונים דורשים גישות שונות, אך ישנם מספר כלים וטכניקות בסיסיות שכל שירותי הדברת תיקנים מקצועיים משתמשים בהם כדי להרוג תיקנים.

מכיוון שקשה להדביר תיקנים, אנו משתמשים בתהליך דו-שלבי כדי להיפטר מהם. צעדים אלו מאלצים את חומרי ההדברה והריסוס להילחם ביעילות בג'וקים. אתה יכול להפוך את ההדברה ליעילה יותר על ידי ביטול מקורות מזון אחרים לג'וקים.

מומחי הדברה מזכירים לנו שסביר לצפות שלפחות כמה ג'וקים ייראו מעת לעת

אז אל תייסרו את עצמכם אם אתם רואים אחד, אלא נסו לשמור על ביתכם בניו ג'רזי, פנסילבניה , מרילנד או דלאוור. ... או עסק נקי ונטול מזון כדי למשוך אותם ולהניע אותם להישאר. מדבירי תיקנים של Viking Pest State יכולים להיכנס לבית או למשרד שלכם דרך סדקים בקירות, מתחת לדלתות או דרך צינורות כמו ברזים חיצוניים. ג'וקים חיים במקומות סגורים ויש להם נטייה להסתתר, כך שאם אתה רואה אותם זה עשוי להיות טעם לוואי קל של נגיעות גדולה יותר שחיה בין קירות הבית או המשרד שלך.

ג'וקים, או "ג'וקים", הם חלק מהטפילים הביתיים החשובים ביותר. טפילים כמו ג'וקים, זבובים, חולדות, עכבישים וחרקים אחרים יכולים להוות איום ממשי על הבתים שלנו.

כאשר הבית שלך שורץ מזיקים כמו נמלה קלה, תוכל לשלוט בהם. בניגוד לציוד אחסון רגיל, ארונות מטבח מרוססים בדרך כלל מכיוון שהם מושכים את מירב המזיקים. כיסוים במטלית עשוי שלא להספיק מכיוון שכימיקלים עלולים לחדור אליהם.

למשל

המדביר ממליץ ללקוחותיו, במקרה של תיקנים גרמנים, לאטום בזהירות את כל המזון לאחר הבישול ולכסות את הכיריים בנייר כסף בין שימוש לשימוש כדי למנוע מג'וקים לאכול את השומן. סרטון זה מראה לכם כיצד להיפטר מג'וקים ולהרוג אותם עם הטיפול הנכון בפיתיון ג'וקים. כיצד להיפטר מג'וקים אמריקאים וגדולים יותר ריסוס שאריות קוטלי חרקים ושימוש בפיתיונות כדוריים הם הדרך הטובה ביותר למנוע ולהסיר תיקנים מסוג זה.

תפריט נגישות