משלוחי פרחים מומלצים

אמזון אמנם לא מתמחה בפרחים, אך היא מציעה מספר זרי פרחים המתאימים למשלוח חינם - כך שהם שירות משלוח פרחים טוב לאנשים שצריכים לבצע הזמנה ברגע האחרון אך יש להם זמן מוגבל לחקור אפשרויות רבות.

בוק

הוא שם מצחיק, ושירות משלוחי פרחים מקוון זה מציע מגוון מרשים של סידורי פרחים מצמחים ופריחות יפות אחרות ועד עיצובים פרחוניים יפים ליום האם, חג האהבה ואירועים מיוחדים. Bouq מציעה סידורים עונתיים של פריחה טרייה, אהובים טרופיים ואפילו זר מלאכים מסורתי עם עשרות ורדים ורודים בהירים. זרים חד פעמיים מתחילים ב -39 $ או 36 $ למנוי חודשי, ובוק מציעים גם ורדים מוכחים כמו גם מגוון סידורים של חבצלות, צבעונים ופרחים אחרים.

רוב זרי הפרחים העמוקים יותר של פרחים מקומיים מקלים על ארגון משלוחים באותו היום

כדי לוודא שהפרחים שלך תמיד טריים. בין אם אתה צריך זר גבעולים טריים או פרחי לילה, בוקס מכסה אותך במשלוחים חינם למחרת עבור זרי פרחים נבחרים. באותו יום מובטחת משלוח פרחים והפרחים שלך יגיעו ללא רבב, מסודרים על ידי חנות פרחים מנוסה.

שורשים חנות פרחים בעפולה כולל משלוחים של זרי פרחים עד הבית

מציעים מגוון מוצרים:

משלוחי פרחים מומלצים בעפולה

משלוחי פרחים בעפולה

בעוד שרוב שירותי משלוחי הפרחים המקוונים מציעים סידורים וזרי פרחים מורכבים

Flowerbxs מתמחה בפריחה פרטנית מסוגננת, ואנו מעריצים גדולים של חלופות משלוחי פרחים אופנתיים ומינימליסטיים. רשת הפרחים המקומית שלנו עם סידורי פרחים בעבודת יד מבטיחה כי פרחים טריים באיכות הגבוהה ביותר יועברו לנמען שלך, בין אם זה בית, בית חולים או משרד. פרחים מגיעים בסלי קש עם גבעולים טריים חתוכים ומבטאים פשוטים או באגרטלי זכוכית, כפי שמוצג לעיל (בין 75 $ ל 105 $ בהתאם לגודל הזר).

מבחר מיטב הפרחים שלנו כולל מבחר פנטסטי של זרי פרחים יפים ומתנות מיוחדות

כמו גם רשימה של אלה שמציעים משלוח למחרת או, במקרים מסוימים, באותו היום, כך שאם תשאירו אותו ליד ברגע האחרון, אנחנו מכוסים אותך. ריכזנו עבורכם את הדרכים הטובות ביותר לשלוח פרחים ליום האם, החל מאפשרויות קיימא ועד אופנה פרחונית, אז עיינו בהמשך הטיפים המובילים שלנו. הבחירות המובילות שלנו למשלוח פרחים מספקות מבחר רחב של זרי פרחים מדהימים הניתנים למשלוח ישירות לדלת יקירך.

ריכזנו 19 חנות פרחים מקוונות עם הכל

החל מפריחה טרייה ושושנים אדומות קלאסיות עד זרי פרחים שופעים, אדמוניות ורודות ורנקול קשת כדי לקבל את אמהותיך בידיים תוך כמה ימים בלבד ". ישנן פרחים מקוונים בחר, בין אם אתה מחפש אחר פרחי יום האם, מזמין זר ליום ההולדת שלך או פשוט אומר, "זה מאוד חשוב לי.". לקחנו בחשבון מספר גורמים בעת יצירת רשימת הפרחים הטובה ביותר שלנו, כולל עלות פרחים, בחירת מתנות ואפשרויות משלוח. כדי למצוא את הזרים והסידורים המהממים ביותר שיגרמו לכולם לחייך, המשך לקרוא למבחר שירותי משלוחי הפרחים הטובים ביותר בשנת 2021.

עם יום האם ממש מעבר לפינה

אתה יש לך מזל אם אתה מחפש את פרח הפרחים הטוב ביותר שיספק זר יפה בדיוק ליום הגדול. האתר שלנו קל לניווט ותוכל לחפש את הזר האהוב עליך לפי צבע, סוג פרח והזדמנות כדי למצוא בדיוק הטוב ביותר f או הצרכים שלך.

זרי פרחים מעורבים מציעים מבחר של פריחות יפות כגון ורדים

חינניות, חמניות ועוד באגרטלים מעוצבים בקפידה המהווים את ההשלמה המושלמת לאישיות של אהובך, עם סידורי פרחים מעורבים בהירים וצבעוניים כגון המעורבים זר ורוד לאוהבי פרחים ורודים. החל מזרי יום הולדת, ורדים ליום האם וסידורי הזדהות ועד לאירועים וחגים פרחוניים טובים יותר, טלפורה עובדת עם פרחים מקומיים כדי לספק את פריחתה ביד.

זרי בר U מגיעים בדייקנות עם סידורים טריים

ריחניים וייחודיים של פרחי חתך, בשרניים ועציצים. סטודיו לעיצוב מיוחד במנהטן עם חנות פרחים בבית אוצר סדרת סידורי פרחים שופעים ורעננים במלוא פריחת מיטב היצרנים הידידותיים לסביבה באירופה, צפון ודרום אמריקה. סידורי הפרחים הטובים ביותר להיפרד מהם הם ורדים (שלח ורדים אדומים לבן זוג, ורדים צהובים לחבר, סחלבים, צבעונים ופרחים לבנים לסמל התחלה חדשה), חמניות לפרח הצופה קדימה, יקינתונים וכחול לסמל את שלום שאתה צריך.

FTD מספקת פרחים כבר למעלה ממאה שנים עם היסטוריה ארוכה של איכות. אנו מציעים זרי פרחים מעוצבים להפליא מכל רחבי העולם.

שירות משלוחי פרחים מקוון מאפשר לך להזמין באינטרנט ולקבוע את תאריך המסירה שלך

כך שהאפשרויות שלך לרכישת זרי פרחים, עציצים וסידורי פרחים טריים אחרים הן אינסופיות. אתרים כגון Urban Stem ו- Farmgirl Flowers מתמחים בסידורי חווה כפריים ורעננים, בעוד שמקומות אחרים, כגון 1-800-פרחים, דואגים שתגיעו באותו היום, אך רשימה זו של שירותי משלוחי הפרחים הטובים ביותר ששולחים יפה פורח עד סף יקיריכם הוא אידיאלי עבור קונים ברגע האחרון. קוסטקו שולחת את פרחיו דרך מובילים שונים בהתאם למיקום ומציעה משלוחים למחרת לזרי פרחים ספציפיים.

 

כדי למצוא את הטוב ביותר ממספר חברות הזנק של משלוחי פרחים, העברנו שישה מהם למבחן, והזמנו זרי פרחים כדי לראות אילו סידורים בולטים, נשלחו בתוך ימים ומוצגים ברשת. כדי לקבוע אילו שירותים לארגן ולספק סידורי פרחים סטנדרטיים שנשלחים מחוות לצרכנים, הזמנו 50 זרי פרחים (או כמעט 50, מכיוון שגילינו שחלק מהשירותים שופטים את מהירות העברת הפרחים) כדי לקבוע מהו הטוב ביותר עבור מה שאתה מחפש.

גלובלרוז מסוגלת להוריד מחירים רגילים להזמנות בכמויות גדולות עם כל כך הרבה נפחים ומשלוח פרחים מקוון הוא דבר אחר שהוא אופציה מצוינת לאירועים שיש בהם זרי פרחים מטורפים.

 

תפריט נגישות