רופא שיניים המלצה

System 2546093

פרופסור בבית ספר לרפואת שיניים כותב מכתב המלצה לדוגמה זה לרופא שיניים בשמה של ד"ר סמנתה רוג'רס, שזה עתה סיימה את לימודיה בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת XYZ. בשמחה רבה, פרופסור לבית ספר לרפואת שיניים ממליץ על ד"ר סמנתה רוג'רס לתפקיד כרופאת שיניים במשרדך. המלצתי הכנה והפנייה לכולם היא לפנות לדוקטור מינה, רופא השיניים האהוב עליי, במקרה של בעיות שיניים.

לא היו לי כאבים או בעיות עם עקירת השיניים שלי וד"ר מינה עשה מאמצים רבים

כדי לוודא שאתה מבין מה עליך לעשות עם השיניים והפה שלך כדי שלא תעמוד בפני סיכונים בריאותיים עתידיים. אני מאוד מפחדת מרופאת השיניים, היא מאוד רגישה לגבי זה ועושה הכל כדי שיהיה לך נוח. היא פטפטה איתי הרבה זמן והרגיעה את העצבים שלי: אני בדרך כלל מפחדת ללכת לרופא השיניים.

ד"ר קיי הנרי טיפלה בי מאוד ובפגישה הראשונה קבענו שיקום מלא של השיניים שלי

הופניתי לדר' הנרי על ידי רופאי שיניים שידעו שעבודתו יוצאת דופן. חיפשתי רופאת שיניים וד"ר קיי הנרי וד"ר אמנדה הנרי הפנו אותי דרך רופא שיניים אחר ומהרגע הראשון שנכנסתי למשרד שלהם הוקל לי. צוות דלפק הקבלה היה מאוד ידידותי ועוזר ורופא השיניים היה ישר וישר.

משרד רופא השיניים מאוד עצבני

אבל צוות המשרד וד"ר פרוט היו נהדרים ואני אחזור שוב. אלכס עשה עבודה נהדרת עם צילומי רנטגן וניקיון וד"ר פרוט נתן עצות נהדרות לרפואת שיניים. החלק המרשים ביותר בביקור שלי היה שד"ר פרוט לקח את הזמן כדי להראות לי אזורים בעייתיים בצילומי הרנטגן שלי, מה שמעולם לא עשיתי לפני כן אצל רופא השיניים. גם ד"ר פרוט וגם טיפאני עשו עבודה מצוינת, מאוד אדיבים ושיטתיים בעבודתם והקדישו את הזמן כדי לוודא שאני מעודכנת לגבי מה שקורה בבריאות השיניים שלי.

ד"ר פרוט וכל הצוות סיפקו את חווית השיניים הטובה ביותר שאני זוכר

ד"ר פרוט לקח את הזמן לבחון היטב את מצב השיניים שלי והציע מספר אפשרויות לשיפור בריאות השיניים שלי - הכל בצורה מקצועית וחיובית. ד"ר מינה מאוד מקצועית, ד"ר מינה לוקחת את הזמן להסביר מה צריך לעשות ולתת עצות חשובות. מציאת רופא שיניים טוב לילדך אינה קלה ואני ממליצה בחום על ד"ר מינה וצוות הילד והמבוגרים שלה. כעת היא רופאת שיניים מוסמכת בקנטקי ומחפשת את התפקיד הראשון שלה במרפאת שיניים פרטית.

נראיתי בשבוע שעבר על ידי רופא שיניים חדש (מנה

אני חושב שזה היה שמה) שקנה את המרפאה. ד"ר פרוט הוא רופא שיניים חדש עבורי ואני מאוד מרוצה מהניסיון ומהתוצאות. ד"ר מינה היה רופא השיניים הראשון שבא ושאל אותי אם יש לי כאבים וזה היה טיפול השיניים הראשון שלי ללא כאבים לחלוטין. אני מפחדת מרופא השיניים ואני באמת צריכה מישהו שסבלני איתי.

אני ממליץ בחום לכל מי שבוחר לעבור הליך שיניים מסוג זה לערוך ייעוץ ראשוני עם ד"ר קיי הנרי

רופאי שיניים ממליצים בדרך כלל לבקר אצל רופא השיניים לפחות פעם ב-6 חודשים. שאל את רופא השיניים שלך איזה לוח זמנים של ביקורים הוא הטוב ביותר לבריאות השיניים שלך. גלה אם רופא שיניים נמצא בתוכנית ביטוח השיניים שלך.
למידע מורחב בנושא של רופא שיניים המלצה עליך לבקר ב- totavotlior.co.il

לאחר מכן תוכל להדפיס את הערכת הסיכון לבריאות הפה שלך ולשתף אותה עם רופא השיניים שלך

שיוכל לקחת את ההערכות הללו בחשבון בבדיקה הקלינית ולעזור לך לפתח תוכנית אישית להיגיינת הפה ולוח זמנים להחזרת שיניים. רופא השיניים בודק את הניקיון שנעשה על ידי השיננית, בודק את החניכיים והשיניים, מאבחן בעיות בריאות הפה, מזמין צילומי רנטגן (במידת הצורך) ומציע המלצות טיפוליות. בבדיקה טיפוסית, מטופלים נראים גם אצל שיננית וגם אצל רופא שיניים.

גם אם אתה מטפל היטב בשיניים ובחניכיים שלך בבית

עדיין חשוב לראות את רופא השיניים שלך באופן קבוע, שהוכשר לזהות בעיות שאולי אינך רואה או מרגיש בעצמך. רופא שיניים טוב, כמו רופא שיניים מיומן של LiveWell Dental Care, יכול להבטיח שהשיניים שלך נקיות ובריאות ככל האפשר.

אם באמת אכפת לך מהיגיינת הפה שלך

או סתם רוצה להגביר את שגרת הצחצוח שלך, עשה מה שרופא השיניים שלך אומר לך והרגל להשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום. איגוד רופאי השיניים האמריקאי ממליץ לצחצח שיניים פעמיים ביום למשך שתי דקות לפחות עבור כל צחצוח.

רופאי שיניים ממליצים גם לצחצח שיניים על ידי מיקום מברשת השיניים בזווית של 45 מעלות לחניכיים

רופאי שיניים ממליצים בדרך כלל להחזיק את מברשת השיניים שלך כמו עיפרון בהתחלה כדי להימנע משפשוף חזק מדי של השיניים. רופאי שיניים בדרך כלל לא ממליצים לאחסן את מברשת השיניים שלך במיכל אטום או מכוסה.

מכתב המלצה של רופא שיניים נכתב בדרך כלל בשם רופא שיניים שסיים לאחרונה או רופא שיניים מנוסה המחפש עבודה במשרד שיניים

מכתבי המלצה לרופאי שיניים יכולים להיכתב על ידי פרופסורים בבתי ספר לרפואת שיניים, רופאי שיניים מבקרים, עמיתים או אפילו מטופלים מרוצים. כל פונה חייב גם לספק מכתב המלצה מרופא שיניים (לא קרוב משפחה) העוסק כעת במקצוע או בפנסיה בצפון קרוליינה, המתאר עד כמה רופא השיניים מכיר את הפונה ומתאר את השקפתו של רופא השיניים לגבי אופיו, התנהגותו, האתיקה, הבגרות של הפונה. הערכה. והחובה לשרת את הקהילה כרופא שיניים (לא קרוב משפחה).

רופאי שיניים בעלי הכשרה בינלאומית עשויים להגיש בקשה להיכנס לתוכנית רפואת השיניים כסטודנטים בשנה הראשונה אם הם מתגוררים בצפון קרוליינה וחייבים לעמוד באותן דרישות קבלה כמו כל המועמדים האחרים

בית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת מזרח קרולינה הוא בית ספר מקצועי ציבורי המוקדש למתן רפואת שיניים לאוכלוסיית צפון קרוליינה.

תפריט נגישות