תוספת בניה קלה לבית

אם אתה לא מתכנן לעבור מהבית שלך, יש לך יותר תמריץ להפוך אותו לשלך. אם רכישת בית חדש אינה אופציה אבל אתה צריך קצת מקום נוסף, הוספת בית היא פתרון מצוין. אם אתה צריך יותר מקום אבל לא מוכן למכור את הבית שלך ולסחור בדירה גדולה יותר, הרחבה עשויה להיות התשובה.

הוספת חדר למשפחה או הרחבת חדר האמבטיה

המטבח או חלל המגורים בדרכים אחרות היא ללא ספק השקעה טובה. בין אם בבעלותכם בית גדול או בית קטן, חדרים ובתים נוספים הם השקעה רבת ערך. הרחבת הבית שלך על ידי הוספת חדרים חדשים לתוכנית הקומה שלך היא דרך פופולרית למקסם את הנכס הקיים שלך.

אתה יכול כמעט להכפיל את החלל הפנימי שלך על ידי בניית קומה שנייה מלאה בבית החד-קומתי שלך

או על ידי בחירה להרחיב את הקומה השנייה בחלק מסוים של הבית. הרחב את שטח הסלון שלך על ידי הוספת חדר שינה, חדר רחצה, חדר משחקים או ספרייה חדשים לבית שלך. בנוסף, תבנו חדר מעל ביתכם הקיים שיכול לנוע בגודל של 10 רגל על ​​10 רגל ועד 17 רגל על ​​10 רגל ואף יותר.

אם אתה באמת צריך מקום נוסף במטבח שלך

אתה יכול להרוס את הקיר החיצוני ולבנות חדר אוכל קטן ומזווה. מרפסת מקורה או חדר לשלוש עונות היא תוספת נוספת שיכולה לעזור לשפר את השימוש וההנאה בביתכם. אתה יכול להוסיף לבית שלך, או להרחיב סיפון קיים ולהפוך אותו לחדר מוקף חומה.

משמעות הדבר

היא הוספת חדרים נוספים או אפילו המרת אחד לחדר שינה אחר. בעוד שניתן להשיג שטח מגורים נוסף על ידי הסרת קיר או הגדרה מחדש של חלל קיים כגון מטבח או חדר אמבטיה, זה יכול גם להיות מועיל לשקול להרחיב את השטח הרבוע שלך על ידי בניית הרחבה חדשה לבית שלך.
למידע מורחב בתחום של תוספת בניה קלה לבית ותוספת בניה קלה מומלץ לגלוש לאתר mesinger.co.il

עם זאת

יש להקפיד על קודים מקומיים וקודי בנייה לפני תכנון הרחבה או הרחבה. האופן שבו אתה עובד על תכניות התוספות של הקומה השנייה שלך יהיה תלוי בהעדפות שלך, דרישות התוספות הבסיסיות של קומה שנייה, וקודי בנייה. לקרוע את גג הבית ולהוסיף מבנה עליון שני למעלה אולי נראה כמו דרך קיצונית לצבור מקום, אבל יש מצבים שונים שבהם מהפך ביתי שלם הגיוני.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​תכנון הוצאות בית נוספות

החל ממומחים שיעזרו לך לתכנן ולבנות מבנה. הם יכסו היבטים רבים ושונים של בניית הרחבה כך שתוכל להתמקד בהחלטות חשובות אחרות, כגון היכן למקם את החדר החדש שלך. אבל כדי לתת לך מושג כמה אתה יכול לצפות לשלם, HomeAdvisor מעריך את העלות הנוספת של חדר בגודל 20x20 בין $80 ל-$200 לכל רגל מרובע, תלוי אם אתה רוצה תוספת בסיסית או חלל יוקרתי יותר. בממוצע, זה בין $ 32,000 ל $ 80,000, אבל העלויות משתנות מאוד בהתאם לסוג וגודל הרחבה, החומרים המשמשים, ומיקום הבית שלך.

אם אתם מחפשים להרחיב את ביתכם אך תוהים מהן עלויות הבית הנוספות, המשך לקרוא כדי ללמוד על עלות הוספת הבית וכיצד לחסוך כסף. אם אתה חושב להוסיף תוסף בעצמך, המשך לקרוא כדי לקבל כמה טיפים כיצד לתכנן ולבנות משלך בזול.

אם אתם מחפשים להשקיע בבית שלכם על ידי בניית מרתף או לופט

גימור אזורים אלו הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתעשו כשמגיע הזמן למכור. שיפוץ הוא בדרך כלל זול יותר מאשר תוספות, אז התחל על ידי ביצוע מלאי של כל חדר בבית שלך כדי לראות אם מישהו יכול לשדרג כדי לעמוד ביעדים שלך. אם אינך רוצה לשלם על בניית הרחבה, שיפוץ חלק לא גמור בבית שלך, כגון עליית גג, מרתף או מוסך צמוד, הוא דרך מצוינת להגדיל את השטחים הרבועים שלך בעלות סבירה.

אם החדרים החדשים הם חללים פשוטים ומשתמשים בגימורים זולים

העלות הכוללת של הרחבת קומה שנייה עבור סוגים אלה של הרחבות בית יכולה להיות כמחצית מזו של הרחבה קונבנציונלית בקומת קרקע באותו גודל. אמנם זה יקר, עם העלויות רק לעתים רחוקות יורדות מתחת לחמש ספרות בכל שוק, תוספת של בתים בגודל מלא בדרך כלל מספקת עלות גבוהה ביחס לעלויות הבנייה. בין אם מדובר בבניין חוץ קטן עם שיפוץ או פרויקט חוץ מלא, בניין חוץ הוא השקעה.

זה נכון במיוחד כאשר אתה חושב להוסיף תוספת לבית שלך. הוספת תוסף עשויה להיות יקרה ולאורך זמן. אם המשפחה שלך מתמודדת עם אתגרים הולכים וגדלים, הוספת בתים נוספים היא דרך טובה ליצור פרטיות נוספת עבור הילדים או אמא ואבא.

הארכת חדר בוץ יכולה לעלות בין $400 לפרויקט קטן במתקן קיים ועד $25,000 עבור תוספת מלאה

יחד עם מטבחים, שירותים נוספים בבית הם הרבה יותר יקרים מאשר סוגים אחרים של חדרים בגלל חשבונות אינסטלציה. בשל עלות האינסטלציה, מכשירי החשמל ומשטחי השיש החדשים, הוספת מטבח לבית היא אחד הפרויקטים היקרים ביותר של הרחבת הבית שתוכלו לבצע.

אם כן, חובה לדעת מראש כמה יעלה תוספת חדשה או שיפוץ ספציפי, ואיזה ערך/עלייה בערך הנכס יתרום לביתכם. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שתחליט אם להוסיף לבית שלך.

בעוד שחלק מהרחבות יכולות להוות תוספת פשוטה לחלק האחורי של הבית

אחרות הן הרבה יותר מורכבות ודורשות מהאדריכל להבטיח שהבית הקיים לא יאבד את השלמות המבנית שלו. הוספת חדר מתחילה בתכנון קפדני שמתאים לתכנית הרצפה הקיימת שלך ומשתלב בצורה חלקה עם החלק החיצוני של הבית שלך. תוספת היא חלל חדש לגמרי בבית, גם אם לרוב היא קשורה להרחבת החלל המקורי.

כדי לראות פרטים מורחבים על מסינגר אדריכלים עליך לבדוק ב- mesinger.co.il

תפריט נגישות