תנור חימום לאירוע

מחממי פרופאן, גז נוזלי וגז טבעי מציעים תפוקת חום גבוהה יותר מאשר תנורי חימום חשמליים בשימוש בתוך הבית ועלותם של סנט אחד לכל חשמל. מחממי גז פרופאן מייצרים חום רב יותר מחממים חשמליים, והם אינם חייבים להיות מוגבלים למערכת הדם של הבית שלך.

מטעמי בטיחות, אין להשתמש בתנורי גז פרופאן בתוך הבית. תנורי חימום ניידים וחלונות הינם פתרון מצוין לאירועי מזג אוויר קר. ניתן להציל אירועים בחוץ ממזג אוויר גרוע עם תנור חימום אחד או שניים.

תנורי חימום לאירועים בחוץ יכולים לשמש כפתרון חימום לאירועי חוץ ברים ומסעדות

מסעדות ועוד. מחממי מרפסת חשמליים הם בחירה טובה לריהוט ושימוש פשוט בחללים סגורים פנימיים וחיצוניים. יש אנשים שמעדיפים מספר תערובות לחימום מרפסת, כגון קמינים או תנורי עזר, המספקים לאורחים מקום מפגש טבעי ויוצרים מספר נקודות חום.

על מנת לקבוע את העלויות הפוטנציאליות של השכרת מערכת חימום למרפסת

עליך לקחת בחשבון את גודל החדר לחימום. עלות ההשכרה היא כ 270 שח ליום לפטרית חימום שיכולה לחמם 5 מטר קוטר. אתה יכול לקנות מחממי גז פרופאן, או שאתה יכול להשיג קמינים המונעים בגז וגרילים חיצוניים.

ישנם סוגים רבים של חימום חיצוני המאפשרים לך לשמור על הטמפרטורה חמה ולשמח את האורחים

החיסרון של פרופאן הוא שעליך לרכוש מיכל נפרד לכל תנור בבעלותך, שיכול להיות יקר יותר מהריצה על גז חשמלי או טבעי. מחממי מרפסת בולעים הרבה פרופאן, ולכן אני אוהב להחזיק מיכל נוסף למספר מכשירים המונעים על ידי גז כגון ברביקיו ואח חיצוני.

פטריות חימום גז הן בחירה טובה בכל הקשור לחימום, חוסך מקום לאירועי חוץ 

לתנורי חימום אלה יש עיצוב קומפקטי שהופך אותם לאידיאליים להתקנה בחללים פתוחים. מחממי צד לאירועים חיצוניים מספקים פונקציות חימום אמינות לאוהל או לאירוע שלכם.

יחידות אלגנטיות אלה יכולות לשמש לחימום חלל לאירועים בחוץ או מתחת לאוהלים לאירועים

מחממי פטיו עומדים הם אפשרות השכרה פופולרית מכיוון שהם פולטים חום רב ואינם דורשים התקנה רבה, כך שניתן להזיז אותם בעת הצורך. הוסף את החום הנפלא המוצע על ידי השכרת מחממי פטיו, במיוחד בלילות קרים, ויש לך את החימום המושלם לאירועי החוץ שלך.

כמה גז מחמם המרפסת שלך תלוי בתפוקת החום

באיזו תדירות אתה משתמש בטמפרטורת האוויר הסביבתית, כמה קר טמפרטורת האוויר וכמה יותר גז אתה משתמש לחימום פני השטח. יחידה המונחת הרחק משקע חשמל מאטה את החום יותר מאשר סוגים אחרים של תנורי חימום. 

באשר למספר התנורים בהם כדאי להשתמש אין תשובה חד משמעית לכך

מכיוון שהוא תלוי במספר גורמים כגון גודל האוהל, מספר האורחים המשתתפים באירוע וטמפרטורת האוהל. קביעת גודל החימום ומספר מיכלי הדלק שיידרשו לאירוע תלויה בגודל האוהל ובאזור המיקום, סוג האירוע, טמפרטורת חוץ ותקופת השכרה.

מחממי מרפסת לפרופאן מגיעים בצורות וסגנונות רבים ועם מעט תכנון וידע תוכל לשמור על המרפסת

הסיפון או אזור הבילוי בחוץ פתוח לחברים ולאורחים שלך. חימום מרפסת יכול לספק סביבה נוחה וחמימה לאירועי החוץ שלכם ולשמור על נוחות האורחים שלכם. תוכל גם להאריך את זמן השימוש במרפסת / סיפון או אזורי חוץ אחרים במהלך חודשי מזג האוויר הקרים.

ישנן שתי אפשרויות להשכרת תנורי חיצוני שיכולים לעזור להפוך את האירוע שלכם למושלם. נסה את אחד מפתרונות החימום החיצוניים של עידנ'ס או חפש אפשרויות ניידות או קבועות כגון שולחנות או גפ"מ, גז טבעי או תנורי חימום חשמליים.

מחמם פטריות גז להשכרה מספק חום קורן על מרפסות המלון

טרסות המסעדות ואזורי הבידור בחוץ. הוא מספק חום וחשמל מתכווננים של 360 מעלות לפי הצורך. תנורי חימום ניידים לאוהלים ושולחנות מחממים את סוכך האוהל ומכבים אותו כאשר קיים סיכון להתחממות יתר.

בהתחשב בגודל של מארז

מערכת חימום אוהלים גדולה צריכה להיות בעלת משטח חימום גדול המכסה כמה שיותר מטרים רבועים. ישנם מספר תנורי חימום שונים זמינים, והמבחר שלנו נותן לך כל מה שאתה צריך כדי לקיים אירוע בנוחות. עיין במגוון המלא של תנורי אוהלים ואביזרי תעלות שיעזרו לך לפתח פתרון מותאם אישית לצרכי החימום הספציפיים שלך.

אם יש לך מזל שיש לך פטריות חימום לאירוע

השתמש בו-הוא מאפשר לך להגדיר את הטמפרטורה המועדפת עליך-וזה שימושי לשמירה על נוחות האורחים. מחממי גז, פטריות חימום שפועלות על גז מגיעות עם בלון גז במשקל 12 קג ומספיקות לאורך כל האירוע שלך, כאשר קובעים באיזה סוג חימום כדאי להשתמש לאירוע שלכם, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון.

אם לא היה לך מספיק כסף לשכור מערכת חימום אוהלים, אולי תרצה לדעת אם תוכל לשאת איתך מערכת חימום למרפסת. מחממי מרפסת (נקראים גם פטריות או מחממי מגן) הם תנורי חימום המייצרים קרינת חום לשימוש חיצוני.

 

למידע מורחב בתחום של תנור חימום לאירוע יש לבקר באתר idans.co.il

תפריט נגישות