השתלת שיער בטורקיה dhi

המרכז לכירורגיה אסתטית ופלסטיקה של טורקיה היא מרפאה טורקית המתמחה בהליכים קוסמטיים פלסטיים וקוסמטיים, השתלות שיער והרמת קת ברזילאית. מרפאת נווה פריצקי הינה מרפאה מוכרת באיסטנבול המאפשרת לחולים אירופאים, אמריקאים וערבים לבצע הליכי השתלת שיער מודרניים, ליהנות משירותים מהשורה הראשונה ולחסוך כסף בהשוואה לטיפול באירופה, בין היתר.

מרפאת נווה פריצקי בע"מ מתמקדת בחולה על ידי מענה לרצונותיו, צרכיהם ופחדיו. לאחר הבדיקה על ידי הרופא המטפל, הרופא ישקול את רצונות המטופל ויחליט באילו טכניקות ישמשו למצב הספציפי של המטופל.

בשיטת Fue ו- FUT

השתל מופק דרך חתך תעלה בעור באמצעות כלים שונים והשתל מוחדר לחתך. בטכניקת DHI, חילוץ שיער תורם מאזורים שונים בקרקפת המטופל. השתלת שיער DHI מתבצעת במרפאת השיער החיוך על ידי העברת השתל מיחידת הזקיק לאזור הרצוי בעזרת סיכה מיוחדת (סיכת שתל) לאחר החילוץ בטכניקת Fue.
על מנת לראות עוד פרטים נוספים בנושא של השתלת שיער בטורקיה dhi נא לבקר ב- dhihairtransplant.co.il

בשיטת FUT

מסירים רצועת רקמה (זקיק שיער) בחלק האחורי של הקרקפת ומשתילים לאזור התורם. זקיקי השיער נשלפים ומוטבעים באזור המקבל ללא צורך לבצע חתך. אם לא משתמשים בחתכים בשיטות השתלת שיער FU, יחידות הזקיק מופקות באמצעות פעימות ואז מושתלות באזור המקבל.

הצוות הרפואי צריך רק לבצע מחזור זעיר או חתך בראש או בקרקפת ולהשתיל אליו את הזקיק ואז הרופא מזריק את הזקיק ישירות לאזור הנמען מבלי לפתוח את החתך

כדי להפחית טראומה ודימום במהלך ההשתלה. בשיטה זו החתכים הזעירים באזורי המקבלים נעשים בלהבים מיוחדים, וההצבה נעשית במכשירים הנקראים פינצטה שנראים כמו פינצטה.

בטכניקה החדשה של microsaphir DHI

99% מהשתלות שיער בודדות משתרשות ומייצרות צמיחת שיער חדשה. טכניקת DHI של השתלת שיער נותנת צפיפות רבה יותר של השיער (99.99%) בהשוואה לקודמתה, כך שאחוז ההצלחה של DHI גבוה יותר אם יש לך תוצאות טבעיות כלליות.

טכנולוגיית DHI מתאימה לאנשים המעוניינים לעבור טכנולוגיית השתלת שיער ב- DHI מכיוון שהם סובלים מהתקרחות גנטית

נשירת שיער או מחלות מסוימות המונעות מהם להשתיל בטכניקות אחרות כמו חולי סוכרת. טכניקת DHI להשתלות שיער יכולה לעזור לך להיפטר מהגורמים שמובילים לנשירת שיער ונשירת שיער. לכן, עדיף להשתמש בתהליך זה ולחשוב שאיננו צריכים למצות את עצמנו עם ניסיון הטיפולים המסורתיים וטכניקות אחרות להשתלת שיער הדורשות הליך כירורגי מלא. ל- DHI יותר נוח ויעיל לשמירה על מראה שיער טבעי עבה ומושלם. השתלת שיער DHI היא אחת משיטות ההשתלה הטובות ביותר שנחקרו והפופולריות ביותר עבור חולים פוטנציאליים המעוניינים להשתלת שיער כיום. ההתקדמות המדעית והטכנית בהליכי שחזור השיער השתפרו בעשורים האחרונים והגיעו למצב בו ניתן לבצע השתלות שיער בעזרת סיכות השתלת צ'וי עם כל סוג של שיער המאפיין ומספר השתלות מתאים. בטרמינולוגיה רפואית, רקמה או איבר נלקחים מחלק מגופו של התורם ומושתלים (נקראים גם השתלה או השתלת שטח) באמצעות מיקרו-חתך קלאסי או פתח תעלה.

שיטת DHI זמינה לחולים המעוניינים לטפל בנשירת שיער

לגברים המתמודדים עם נשירת שיער במשך יותר מחמש שנים מומלץ לעבור ניתוח DHI מכיוון שזו שיטת שיקום יעילה לאנשים עם נשירת שיער מתקדמת וחולים שאינם מגיבים לטיפול רפואי יכולים ליהנות מהליך ה- DHI. כאשר מטופל בוחר בשיטת השתלת DHI, הוא יכול לבחור להשיג את אותן תוצאות עקביות, יעילות, צפויות ובטוחות למראה כמו המטופל האסייתי הראשון.

מכשירים כירורגיים מודרניים חלולים כדי לקבל את השתל ולהכניס אותו לקרקפת. מיקרו-צלקות קטנות יכולות להתפתח במהלך החילוץ ולא ניתן לגלותן אלא אם מנתח מנוסה מבצע את הניתוח.

זה כולל דיון במספר ההשתלות הדרושות ובטכניקה הטובה ביותר למשימה. בשל העובדה כי הטיפול שלך יתקיים בטורקיה, אנו מזמינים אותך להתייעצות אלקטרונית.

בקבוצת Bluemagic אנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר של Choi Pen בתהליכי DHI שלנו

כדי להציע ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. כמו בכל הליך השתלה טיפוסי, הרופא המטפל והצוות הרפואי עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הרופא שמשתמש בעט ה -6 צ'וי כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר במועד. השתלת שיער היא תחום הולך וגדל שבו חידושים טכנולוגיים ורפואיים שיפרו את תהליך ההשתלה והתוצאות הכוללות ניכרות ומדהימות מדי יום. כישוריהם של מנתחים מוסמכים, ציוד רפואי משוכלל וטכניקות השתלת שיער ישירות נחשבים לשיטות השתלת הזקיקים המתקדמות ביותר, מה שמבטיח קו שיער יפה ומבטיח צפיפות במהירות האפשרית.

Fue (קיצור של כריתה זקיקית) היא שיטת השתלת התורם. חלופה ל- Fue היא FUT (קציר השתלות), שבו העור מוסר לאחר הכריתה.

בשנים האחרונות, טכנולוגיית FUES השתפרה עם שימוש בכלי הפעלה ספיר. ניתן להשתמש ב- DHI לעבודה מפורטת יותר באזורים קטנים יותר הודות לדיוק גבוה יותר.

תפריט נגישות